Hur underbart är det inte?

1kommentarer

Kan det bli bättre? Har underbara människor runt mig som stöttar mig, har två underbara hästar som är två helt outstanding individer och den första solbrännan sticker lite fint i skinnet. Kan rada upp hur många saker just nu som bara känns SÅ bra. Mitt liv rullar verkligen just nu och det r så skönt att få slippa oroa sig för en massa skit. Tänker leva i nuet och bara njuta av allt som är så jävla bra! <3

Min nyaste kärlek <3


Min största kärlek, finns ingen som denna häst <3

1 kommentarer

Elin

04 May 2012 15:32

Hej!



Jag skulle bli väldigt glad om du ville kommentera något i detta inlägg som du skulle vilja vinna i en bloggtävling!:



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavlingsintresse.html#comment



Kram Elin :)

Kommentera

Publiceras ej