Klar!

1kommentarer

Nu är jag klar med mitt tal! Har skrivit hela talet, gjort en mindmap och nästan fyllt i hela lappen man ska lämna in. Måste bara kolla hur lång tid det tar men det gör jag när jag tränar på det, vilket jag inte orkar göra nu. Ska bestämma vilket hjälpmedel jag vill ha också... Men det stora är klart så det känns feting bra. :D

Ska vara barnvakt till 3 då jag drar hem till en kompis. Hon är i Tyskland i en vecka och igår kom hon på att jag kan ju få rida hennes häst så ah, så blev det visst. Kaos blev det men det blir nog bra ;) Så ska dit och kolla läget och rida en sväng med hennes mamma. Har aldrig suttit på hästen men det ska nog gå bra. Ska träna henne på tisdag också så det blir en spännande vecka! Ska kolla sen om det är okey om jag lägger upp bilder här på hennes häst så kan ni få se hur hon ser ut som jag ska rida. Brunt sto, inte ofta jag rider varken sto eller brun häst?

Sjuuuuukt länge sen... <3

1 kommentarer

Sara Carlsson

16 Apr 2012 00:10

sv: ja han är verkligen himla fin! :)

Kommentera

Publiceras ej