Skönt

3kommentarer

Har inlett denna dag med att ta en löprunda! Resultatet av den var att jag insåg hur otränad jag är, lr så är jag bara kinkig för det tog inte så lång tid som jag trodde... Men ska iaf börja springa mkt oftare nu så att jag får upp lite flås och blir så fit som jag vill va. (:

Gjorde långt ifrån allt som stod på min lista för gårdagen men idag måste jag mocka, fixa ridhuset, plugga och ikväll är det träning på Lupin. Hoppas verkligen att det går bra för jag är riktigt taggad och idag ska jag försöka komma ihåg att be om att få rida mitt program. Men nu kanske man ska hoppa in i duschen och försöka få i sig lite frukost!


Första gången han hoppar, han har VERKLIGEN utvecklats!

3 kommentarer

My

08 Apr 2012 12:02

Trevlig blogg att kika in på!

Har ett Länk Byte hos mig, så var med och sprid din blogg vidare tillsammans med mig...



http://ourworldtogether.blogg.se/2012/april/lankbyte.html#comment



Kram My

Tova & Lina - Vinn ett pannabnd♥

08 Apr 2012 14:22

Sugen på ett nytt pannband helt gratis? Vi har just nu en tävling där vi lottar ut ett sprillans nytt pannband helt gratis. Det tar bara några minuter utav ditt liv att anmäla sig och ha chansen att vinna detta!

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-ett-exlusivt-pannband.html#comment



Kram! :)

Tova & Lina - Vinn ett pannabnd♥

08 Apr 2012 14:22

Sugen på ett nytt pannband helt gratis? Vi har just nu en tävling där vi lottar ut ett sprillans nytt pannband helt gratis. Det tar bara några minuter utav ditt liv att anmäla sig och ha chansen att vinna detta!

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-ett-exlusivt-pannband.html#comment



Kram! :)

Kommentera

Publiceras ej