Träningen

0kommentarer

Har hunnit med en massa ointressanta grejer sen jag blogga sist, men jag skippar dom och går direkt till träningen med Lupin istället. :)

Började träningen med att jag fick rida genom programmet jag ska tävla om 2 veckor, utan kommentarer. Sen gick vi genom vad som skulle kunna bli bättre och vad som va bra innan jag fick "göra om och gör rätt". Andra gången gick det faktiskt mkt bättre och jag fick en tankeställare om hur jag MÅSTE rida för att det ska gå bra. Men det känns bra så det blir nog bra också! :) Sen red jag lite random vägar bara och att jag skulle rida även fast jag red mer programvägar och avslutade med att försöka övertyga Lupin om att han måste ta skänkeln även när det blir jobbigt...

Överlag är jag faktiskt jätte nöjd med träningen idag, har en skön känsla så allt löser sig! :)

Måste försöka få nya bilder på denna herre ngn gång <3

Kommentera

Publiceras ej