Ajaj

0kommentarer

Min hälsena gillar inte att jag rör mig så mkt... Men jag hoppas att det blir bra snart även fast att jag inte har jätte ont längre. Idag har jag både slappat och varit lite duktig. Släppte ut hästarna imorse men däcka sen i sängen till halv 12.. Hehe, måste njuta av slutspurten på sommarlovet! Men när jag väl kom upp blev det frukost på balkongen i solen, hur mysigt och skönt som helst! Saknar att vi inte har ngn trädgård att ligga och steka i...
 
I stallet mockade jag och fixa maten, mocka hela Lupins hage, promenixade ca 5 km med Spotligt och skrittade sist en runda med Lupin. Luppe har gått rätt hårt sen jag satte igång honom så har får bara skritta imorgon också men kanske en lite längre runda. Kan vara bra med lite chill-perioder. :)
 
Annars har jag inte gjort ngt spännande förutom att sätta på tvätt, utan att ha sönder ngt... ;) Vi hörs.
 

Kommentera

Publiceras ej