Dressyrträning, check!

0kommentarer

Hann hända en hel del på em/kvällen. Hade Spotten inne en sväng och tvätta av honom och myste... Min fiiina <3<3<3 Kollade sedan lite på träningen men tröttna då man inte hör kommentarerna så myste lite mera med min prick. Sen blev det fårjakt!! Dom jäklarna rymmer 24/7 och jag HATAR får. Lite synd att jag hade mest spring i benen så jag fick ta havrehinken och löpa mot deras hage. Panik när man har en flock får bakom sig, usch... Hälsenan diggade inte heller att springa på så ojämnt underlag. Jaja, fåren hitta till slut tbx till sin hage.
 
Kvällen avslutades med träning och en massa prat. Träningen gick sådär, han va riktigt trött från gårdagens slit-pass så imorgon blir det en välförtjänt skritt-tur. Tkr inte att jag själv presterade på topp idag, istället för att rida satt jag mest och väntade på kommandon, iaf i början. Skärpte till mig efter ett tag iaf och jag börjar få mer och mer grepp om honom. 
 
Nu måste jag försöka varva ner och få grepp om alla tankar som flyger runt, sov gott världen!
 

Kommentera

Publiceras ej