Härlig lördag

0kommentarer

Mysig lördag idag! På dan har jag bara varit hemma och legat och myst med kissemissarna, även umgåtts med familjen en del. Har pratat om en massa och det känns bra. :) I em/kväll blir det stallet och trimma Lupin, då gårdagens pass bara handlade om traven och skritten får det bli galoppjobb idag, eventuellt några bommar och träna lite styrka. Ser fram emot att rida honom!
 
Ska vi även kolla över några hagar för dom ska få flytta ner till stallet. Lupins hage måste vila och det blir så sjukt omständigt för mig när jag ska rida när bara Spotten och Lupin går på samma ställe då Spotten INTE kan va själv. Så nu får dom flytta ner så att Loffe, Lupin och Spotten går tsm igen, fast i olika hagar. ;)
 
Annars händer det inte så mkt. Jag är glad :) Fast bara när jag skjuter bort tanken att skolan börjar på tisdag...
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej