Music

0kommentarer

För tillfället sitter jag med awesome bra ny musik dunkande i öronen och jag mår bra. Livet är långt ifrån perfekt men jag plockar fram dom bra sakerna och så får vi se hur det blir med resten, för tillfället kan jag inte göra mer än vad jag gör åt det. <3
 
Var i stallet några timmar och när jag kom hem blev det lördagsmys. Vad sägs om kräftor och till efterrätt muffins med lite grädde, glass och chokladsås. Underbart stavas det :) Stallturen avslutades också bra med ett pass på en otroligt envis och tjurig Lupin som helst inte ville jobba alls, men Mallan satte sin envisaste sida till och lyckades få genom honom i galoppen, utan graman. Han utvecklas och blir starkare, roligt. :) Nu ska jag njuta av att jag är så himla avslappnad för en gångs skull och inte snurrar av tusen tankar!!
 
 
Mina favoriter, vad skulle jag göra utan er två?! <3

Kommentera

Publiceras ej