Sällskap

1kommentarer

Idag kom familjen hem igen, skönt. :) Åt kräftor på kvällen och syrran, hennes kille och lille Jessica kom så blev en riktigt socialt och trevligt. Tkr att det är jätte skönt att vara själv hemma men det är också skönt att slippa ha hela ansvaret för allt på en egna axlar. Annars har jag mest chillat idag utöver att jag fixade stallet och trimmade Lupin.
 
Som sagt så trimmade jag Lupin i paddoken och jag var beredd på att han skulle vara lite uppkäftig eftersom han chillat i 3 dagar. Men tänkte att jag ska RIDA bort problemet och inte bara sätta på gramanen. SÅ nöjd över det beslutet för mama va fin han va! Kändes jätte fräsch i kroppen, hade en fin takt och var bara helt klockren. Jobbade med det som måndagens träning handlade om, att jag inte ska tappa honom på rakt spår så att han går ut formen. I början var det så jobbigt och han käftade rejält men det försvann och jag fick verkligen igenom det. Var klockren i övergångar och allt. Fina fina häst, han är så grymt rolig att jobba med. <3
 
Luppe idag <3

1 kommentarer

M

17 Aug 2012 22:16

Stolt över dig!!!

Kommentera

Publiceras ej