Tänk om

5kommentarer

Tänk om man alltid kunde må så bra som jag mådde igår kväll när jag blogga... Jaja har inte gjort så mkt idag. Var och shoppade lite och med hem kom det visst en ny kavaj. Har länge gått och tittat och provat den och idag fick den flytta hem till mig. Hoppas att jag trivs att rida i den för snygg tkr jag att den är. :)
 
Annars har jag ridit lite på Lupin, kände mest så att han va med på noterna då han gått hårt och imorgon ska vi träna. Nu sitter jag faktiskt hemma hos mamma och väntar relativt spänt på ett sms/telesamtal. Blir en mys kväll, måste ta reda på det sista som är kvar sommarlovet. :((((
 
 
 
Vill bara spola tillbaka tiden... <3

5 kommentarer

Julia

20 Aug 2012 08:55

Super fin blogg! :)

Annika

20 Aug 2012 11:22

Fina bilder :)

Isabelle

20 Aug 2012 12:15

Vad är det för kavaj? :D

Svar: En från Hööks, den med vita detaljer. :)
None None

Jenny

20 Aug 2012 18:09

snyggt ekipage!

Jenny

20 Aug 2012 18:09

snyggt ekipage!

Svar: Tack! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej