Torsdag

0kommentarer

Blir ett kort och trött inlägg idag. Åkte till skolan halv nio och va hemma fyra, på den tiden hade jag två(!!!!) lektioner. Lite segt är bara förnamnet men jag fick en hel del läxor gjorda! Annars har jag varit i stallet och trimmat mina fina hästar. Spotten är bar fin fin fin, underbara häst vad lycklig man kan bli att rida honom. Känslan där är "to die for" <3 Lupin trimmade jag i ridhuset och han har lyckats planera in en formsvacka nu till tävlingen. Det känns ju bra, eller?.. Nej men jag fick kämpa på men han va fin på slutet. Tycker ändå att det är rätt roligt när det inte bara glider på så att man får jobba lite, jobbigt men roligt när man uppnår den känslan man söker.
 
Imorgon är det dressyrträning för Maria på Lupin. Ska bli roligt och ska försöka bryta den lite dåliga trenden att jag inte kommer till så bra ridning på träning, hmm... Måste skärpa till mig och inte spänna mig!! Nu ska jag kolla om det har kommit upp några startlistor, vi hörs! :)
 

Kommentera

Publiceras ej