Woopidooo

0kommentarer

Tja tja bloggen!
 
Idag drog skolan igång... Det positiva är att man fick se alla kompisar och det verkar som att våra nya lärare inte är helt kassa, tvärt om. Men har ju inte träffat alla än. Det blir nog bra hoppas jag. Fick sluta tidigare sista timmen så tog en fika med Mathilda på God Smak (Bad Taste höll jag på att skriva, heheh.....), mys var det! <3 Nu på kvällen skritta jag en halvgalen Lupin en sväng, dumt att chilla lix?! Sen fick Spotten bada lite och fick en kortis promenix.
 
Eftersom skolan drar igång och jag har mina hästar så kommer bloggen antagligen att kanske inte uppdateras så flitigt. Imorgon kommer det bli en lång dag då jag är borta heeeeeela dagen. Först skola och sen direkt till Maria och hänga med henne på träning, kul kul.
 
Ha det med go'ingar. :)
 

Kommentera

Publiceras ej