Betongklump

0kommentarer

Snacka om att det blev lång dag igår... Åkte kvart i 6 från Kumla och va hemma halv 2 inatt, och jag fick migrän på bussen hem så att försöka sova var ingen höjdare. Efter 4½ h sömn inatt vaknade jag imorse som en förstörd människa.. Det var iaf en rolig dag och stämningen i Globen va på topp! Det enda jag är riktigt besviken på är mässan. Tkr den va liten, trång och så hitta jag i princip ingenting. Fick iaf med mig en jacka hem och jag är heeelt kär i den, super skön och super snygg. På tok för dyr egentligen men men någon gång kanske man ska skämma bort sig själv istället för hästarna, lr?...
 
För tillfället har jag bara en lektion kvar innan jag får åka hem. Hem till min säng, hem och sova... Nej måste rida idag så det är bara att försöka komma iväg till stallet innan jag segar ihop totalt. Fyyy faaan va trött jag är! Ngt positivt är ju att jag vet att det är trevligt sällskap i ridhuset ikväll iaf, gör det lite lättare. :)
 
Min min min min min!

Kommentera

Publiceras ej