Från botten till toppen

0kommentarer

Det är så skönt att kunna avsluta dagen med en bra magkänsla efter att snarare ha gått och haft ont i den större delen utav dagen. Myste en del med hästarna så Lupins man blev klippt och imorgon ryker nog pälsen. Hatar att ha lurviga hästar så förstår inte hur jag lyckats skaffa två som tror att dom är isbjörnar... Tog mig en tur på Spotten också med blandat resultat, han är allt lite rolig den där lurven. Istället för att bara stå stilla besökte han diverse snödrivor, men det gick det med. :)

Trillade in ett sms också här på kvällskvisten som gjorde mig på gott humör. Känns bra när folk visar att dom bryr sig och så är det ju aldrig fel med en liten "pratstund". Så glad att jag har mina vänner. :) Godnatt allihopa där ute!

Kommentera

Publiceras ej