Godnatt

0kommentarer

Hela kvällen och em har tillbringats på usö och studiebesök med 3 sjukhusfysiker. Va rätt intressant men blev lite tråkigt i längden och det drog över så mkt på tiden så att vi missa våran buss. Inte glada elever! Så jag va något trött när jag äntligen satte mig på bussen 20.15 från usö. Annars har jag varit i stallet på dagen eftersom jag va ledig. Red en sväng på Spotlight ,mitt hjärta. <3

Imorgon är det skola och sen drar jag direkt till Yxsta för att skriva dressyrprotokoll på Turens programridning. Skulle ha bakat till det men det fanns verkligen inte tid till det... Tur att Ica finns! När jag väl kmr hem från det måste jag trimma Lupin, packa och putsa tränset då jag ska rida en La:1 i Yxsta. Om vi får fram transporten vill säga... Som ni ser är det en hel del saker på agendan så nu ska jag dejta kudden, natti!

Kommentera

Publiceras ej