Helt underbart!

2kommentarer

Min kväll har varit helt outstanding bra, sååå lycklig att jag har mina fina hästar. Började med att rida Spotten i ridhuset och han va tokspänd i början men släppte till och va riktigt fin på slutet. Känslan när jag sitter på honom är obeskrivlig, ALLT blir så lätt på ngt sätt och vad som än händer så är jag tryggare där än någon annanstans. Märks det att jag älskar min häst eller?.. <3 Red även Lupin men istället för att trimma fick han pulsa i snön i paddoken. Det är ngt speciellt med att rida i snö, det blir så himla roligt och det tyckte Luppe med. Kvällen har verkligen varit awesome och jag somnar lycklig... :') <3

2 kommentarer

Mikxki

14 Dec 2012 16:04

Det är så härligt när det går bra :)

kajsa

14 Dec 2012 17:48

Åh va kul för dig !!

Kommentera

Publiceras ej