Monday

0kommentarer

Denna dag har verkligen bara sprungit förbi och jag har bara en lektion kvar, ganska skönt faktiskt. Inledde dagen med ett riktigt spinningpass på gymmet så jag är TRÖTT! Lite segt att sista lektionen som jag har kvar också är idrott... Men tror inte att vi skulle göra ngt allt för ansträngande iaf. Denna måndag har varit rätt chill faktiskt men den suger ändå för träningen ikväll är flyttad till på onsdag... Jag som va så peppad! Well well det är bara att chilla läget och galoppjobba själv istället. Det är bara Lupin som ska ridas så åker nog dit lite senare och hoppas på at få vara själv i ridhuset, lättare att galoppjobba då tkr jag. :)
 
Lite rörigt och tråkigt inlägg but now you know what I´m doing.
 
Omhoppning, kom delad trea utav typ 60 starter... <3

Kommentera

Publiceras ej