Now I´m back in business

0kommentarer

Nu är alla julfirande slut för min del och det är dags att återgå till det "ordentliga" livet igen. Min julhelg har iaf varit helt fantastisk och jag är så nöjd! Älskar verkligen julen för då visar man de man tycker om att man uppskattar dem. Denna julen har dock inte riktigt varit som de brukar för mig då jag brukar fira jul på fm hos min pappa och på kvällen hos min mamma. Men i år åkte pappa och Ann-Sofie bort så vi firade jul i söndags hos pappa och igår, på julafton, hos mamma. Riktigt skönt att få en rätt lugn jul utan att behöva åka runt utan kvällen kunde jag tillbringa i pyjamasen framför en film, mys! Årets jul bjöd inte på överflöd utav julklappar men fick en del presentkort och pengar.
 
Har sovit större delen utav denna juldag men i em åker jag till pappa och fixar åt hästarna. Är djurvakt nu när de åkte bort så har lite att göra + att båda hästarna ska trimmas. Men men det ska bli skönt att koma igång oh göra något efter att i princip bara chillat i två dygn.
 
Hoppas att alla haft/har en toppen jul! :)
 

Kommentera

Publiceras ej