Programridning

0kommentarer

Dagen har bestått utav träning i Yxsta med TURen i form utav en programridning. Dagen har gått lite upp och ned men själva träningen var bra. Mkt bra träning både för mig och Lupin och jag är rätt nöjd på sätt och vis. Jag tkr att Cissi Brage som vi rider för är väldigt bra så det va inspirerande och jag blev motiverad till att fortsätta jobba på. Kul helt enkelt! :)

Efter träningen skritta jag en sväng på Spotten och vi fota lite i snön också. BilderNa blev verkligen super fina så jag tänker lägga ut några sen. Älskade Spotlight <3 Satt och pratade med en god vän igår om hur säker och trygg man kan känna sig på en viss hästs rygg, vad som än händer lix. Idag skedde ett sånt tillfälle med Spotten, hehe. ;) Från stillastående till en riktig bockserie, hur kan man göra annat än älska den galningen?! <3

Kommentera

Publiceras ej