21:39

0kommentarer

Klockan är ingenting men det känns som om den vore jätte mkt, kan vara för att jag är rätt trött. Har fördrivit senaste tiden med att kolla runt på lite utrustning och taggat upp för Eurohorse. Tkr att shoppingen typ är det roligaste med hela GHS, heeela svenska mässan. Hur gött är det inte? Hoppas att jag har lite pengar att spendera iaf... Har lite grejer jag skulle vilja köpa men det blir oftast mest impuls-shopping och det brukar vara dom köpen man är mest nöjd över.

Imorgon tar jag den blåa bussen tbx till pappa och Ann-Sofie. Ska till stallet och trimma på världens bästa fjordhäst. Beroende på hur han känns så blir det nog en hel del skänkelvikning, förvändgalopp och försöka förbättra ryggningarna. Men behöver nog hjälp från marken med det sist nämda... Spottis pussar jag nog bara på och så kanske jag ska rida en annan häst som står i stallet. Matte hade halkat i den sjuka halkan imorse så kanske får rycka in som ryttare. Tkr att det är kul att prova på nya hästar och man får mkt aha-upplevelser så tackar sällan(läs aldrig) nej.

Den (smutsige) grymme <3

Kommentera

Publiceras ej