Bra uppdatering vare

1kommentarer

Sitter i skolan nu så hinner blogga lite för en gång skull. Måste bara börja med att klaga lite, men ändå inte. Skulle inte börja förens halv 12 idag, fett skönt!! MEN när jag masar mig iväg till den lektionen är den inställd... Åkte alltså hit för att gå på två lektioner och en av dom ska vi bara plugga inför matteprovet imorgon... Fett ovärd dag! Hade lika gärna kunnat vara hemma och pluggat+ ridit på dagen. Jaja, ska väll vara glad för att jag slapp språklektionen men på ngt sett suger det iaf! -.-

När jag väl kmr hem från skolan ska jag iaf till stallet och seda plugga matte. Lupin ska trimmas i ridhuset, blir nog att försöka bättra på skänkelvikningarna. ;) Men han har egentligen gått rätt hårt så vi får se lite hur han känns. Spotten longerar jag kanske en sväng om ridhuset är tomt, och om jag känner för att riskera livet typ?..


Btw så ska söta hesten få flytta in till Spottens hage. <3

1 kommentarer

Tova ♥

15 Feb 2012 16:10

Fin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

Kommentera

Publiceras ej