Livet <3

1kommentarer

Gårdagens träning var helt sjukt underbar. Hästen dansade fram och vilket jävla team vi va <3 Taggar tävlingssäsong med Lupin nu! ;)

Idag har jag varit i stallet typ hela dagen som vanligt. Började med att mocka+fixa all mat innan jag red finis Lupin i ridhuset. Funderade på att rida ut men han tkr inte att det är särskilt kul så sket i det idag. Kändes att han fått ta i igår för han va rätt spänd och det tog emot lite idag. Så mjukade bara upp honom och stalde inga krav direkt. Körde lite finlir på galoppfattningarna och avbrotten till skritt. Fattningarna blev helt amazing men han ville inte göra några super avbrott idag, men jag tkr precis lika MKT om honom iaf. ;) <3

Pratade med min hopptränare och kollade lite på träningen innan jag gjorde ordning på Spotten och skritta honom en sväng i ridhuset. Imorgon kmr Coco, skööönt!

1 kommentarer

Lisa

22 Feb 2012 11:05

fin bligg :)

Kommentera

Publiceras ej