Väntar på bussen

0kommentarer

Var lite duktig och gick inte tidigare från fysiken idag för att hinna med bussen så nu sitter jag totally alone och väntar på att min buss ska gå. Fett segt men har inget att göra så känns ändå rätt bra att bara sitta och chilla. Skoldagen har rullat på riktigt bra idag! Ägde på matteprovet, hoppas jag... Nej men det kändes super bra så :) Gymma lite på idrotten med Mathilda och annars har det inte varit så seriösa lektioner. Dagen rullar ;)

När jag kmr hem ska jag äta oh sen blir det stallet. Lupin fick vila igår så idag blir det TRIMM i ridhuset, åker kanske dit lite senare så att jag kan få rida ensam... Spotten blev motionerad igår så får se om jag gör ngt med honom idag. Är ganska trött också så vi får se vad jag orkar med, skönt iaf att sista lektionen blev inställd eftersom vi hade prov i det ämnet på morgonen. :)


Pöss på muuuulen <3

Kommentera

Publiceras ej