Dagen blev inte som planerat

0kommentarer

Som rubriken lyder blev dagen inte alls som jag tänkt. Började iaf med att dra till stallet men pappa hade redan mockat så jag red bara på Spotten. Blev en super mysig skrittur på ca 1 timme med en överladdad häst... Han höll på att dö när han råkade sparka en sten på sig själv <3 Får nog dra ner lite på maten igen! Åkte iaf hem och käka+duscha innan vi drog till Marieberg.

Skulle egentligen bara köpa en sak men blev mkt mer än vad jag planerat. Den planerade saken var en försenad "julklapp" till bästa Mathilda. Kan ju inte skriva vad jag köpt om hon skulle kika in lix! ;) Sen drog vi till Hööks för att vi behövde ett grimskaft och ludd till Spottens tyglar. JA han börjar få skav på halsen igen... Det blev dock en hel del grejer som följde med hem. Det är 50% på massor av grejer så jag köpte ett vitt schabrak, ett grå/orange schabrak, ett par lite fodrade ridhandskar(jätte kinkig vad det gäller handskar men dom ska nog funka) och ludd till tyglarna då. Red med blåa ludd hela förra vintern men köpte svarta nu!

Det vita ^^

Kommentera

Publiceras ej