Hjärta <3

0kommentarer

Sorry för att jag inte uppdaterat ngt men dom senaste dagarna har det hänt ngt hela tiden. Så tänkte skriva ihop lite om varje dag nu fast i olika inlägg så att ni har ngt att läsa! ;)

Måndag:
Njöt av min sista sovmorgon och tog sedan bussen hem till pappa och Ann-Sofie, där jag typ jämt är. Städade rummet medans jag väntade på att Mathilda skulle komma. Blev en grym eftermiddag med henne <3 Hon red på Spottis också vilket gick riktigt bra, dom gilla varandra. När hon åkte hem blev det dressyrträning på Lupin.

På träningen fick jag först jobba med övergångar, skritt-halt och trav-skritt. Fick även tips för hu jag ska få honom stadigare i formen och så. I mitten av passet jobba jag bara med min sits i princip, jag viker mig i insidan och sitter snett i sadeln. Lyckades få det lite bättre men inte alls så bra som jag vill få det, bara att jobba vidare! Vi tog även lite galoppjobb på slutet men då va han så trötter så han orka knappt galoppera. Fick även jobba med tempoväxlingar i trav och do satt riktigt bra. Super nöjd med träningen för Lupin va riktigt fin, dock var det riktigt jobbigt för mig...


Min mössa kom också, inte riktigt som jag trodde i färgen men gryyyyymt skön och snygg iaf! ;)

Kommentera

Publiceras ej