Pain!

0kommentarer

Shiiiit min kropp asså, har speciellt pain i ryggen. Hatart! Har iaf sovit 12 h<3 Åkte sen till stallet med Ann-Sofie och red båda pollarna och fixa maten åt alla tre.

Ridpasset Lupin:
Hoppade fina hästen i ridhuset. Har inte hoppat ngt på jätte länge och han ska hoppa P&J imorgon så tog lite språng. Han va jätte taggad men jobba ändå rätt bra på marken. När jag började hoppa var det bara wow. Han har aldrig hoppat så bra och aldrig varit så hoppglad. Riktigt nöjd med honom och han kan nog verkligen hävda sig bland andra kallblod. Fjord-sm woooppaaa!!

Ridpasset Spotlight:
Red markarbete i ridhuset och han va finis. Jobba med att han skulle ta stöd på bettet lika mkt hela tiden och mjuka honom. Han kändes bra men var lite seg i kroppen och det är inte konstigt alls då han verkligen fick jobba på lägret. Nöjd med passet iaf för jag kunde verkligen hålla ihop honom hela tiden utan gramanen, lr nästan iaf. ;) <3

Imorgon blir det alltså P&J, skulle ha hoppat båda hästarna men stryker nog Spotten eftersom det är så fruset i backen. Vill kunna rida fram honom ordentligt och det går ju inte om det är stenhårt. Är bättre då att jag bara kan fokusera på att värma upp Lupin, han kanske får gå två klasser istället för en då... Hahah, jag vet inte hur jag ska göra helt enkelt!

Kommentera

Publiceras ej