Sätta mål

0kommentarer

På lägrena brukar vi alltid va teori och den kan handla om lite olika saker, just detta läger handlade det om att sätta mål. Jag brukar inte direkt tänka ut mål för året på det sättet utan jag har bara kortsiktiga mål för mig själv. T.ex. ngt som inte funkar just då som jag vill lösa. Vi fick även i "läxa" att skriva upp våra mål för 2012 på ett papper, det skulle vi sen hålla koll på och se om vi kmr närmare lr uppnår målen.

Jag ska fundera lite på vad jag vill uppnå detta år med hästarna. Tänker göra det till båda hästarna men inte super seriöst utan mest tänka över saken. Det kmr nog skilja lite också hurdana mål jag sätter för dom. Lupin får nog mera långsiktiga mål medans Spotten lite mera kortsiktiga. Jag gillar inte alls "resultatmål" utan sätter i princip bara "prestationsmål", visst lite "resultatmål" måste man väll ha en dom blir långsiktiga och realistiska. Nu vet ni lite hur jag tänker angående saken, hoppas att inte texten blev allt för förvirrad.

Kommentera

Publiceras ej