Stall dag!

0kommentarer

Sorry för att jag inte bloggat ngt tidigare men har varit i stallet hela dagen. Linda va i stallet så snacka med henne medans jag mocka åt hästarna. Dom hade blivit bortglömda imorse och kommit ut senare så det va lite att göra. Upptäckte också att Spotten antagligen blivit sur utan ngn mat så han hade sparkat sönder lite av en typ list... TOK hästen!

Ridpasset Spotlight:
Precis när jag skulle rida kom det några som skulle longera men bara en liten stund så jag va lite snäll och skrittade ut en sväng som framskrittning. Han ska ju ändå skritta i typ 20 min så det gjorde ju inget lixom, men dom va inte klara när jag kom tbx oh när jag väl kom in i ridhuset blev Spotten ännu spändare än vad han redan va... Kaos pass blev det iaf för Spottis va gaaaalet spänd! Helt sjukt... Glömmer detta pass! <3

Ridpasset Lupin:
Red honom i ridhuset tsm med hans hagkompis med Ulrika på ryggen, trevligt att kunna småprata lite medans man jobbar. Han va fin men kändes lite trött och så. Lyssnade bra iaf så han va duktig <3

Chillar ensam hemma så ska ladda in lite bilder som jag tog idag, dom kmr senare så håll utkik!


Seriöst när kmr min mössa?!

Kommentera

Publiceras ej