Tävlingssäongen

0kommentarer

Detta är drog tävlingsäsongen igång ovanligt tidigt! Säsongen drog väll kanske inte riktigt igång men första tävlingen i min närhet va nu denna helg. Första helgen i Januari lix, och vi som knappt hoppar på träningarna, hehe. Det är inte förens i februari-mars som det blir tätare med tävlingar så det är väll då den "riktiga" säsongen drar igång. Förra året starta jag min säsong första eller andra helgen i februari i Björkvik. Hoppade 90 cm och va nolla och i 100 cm fick jag ett pet på ett räcke ur högersväng... Haha minns det som igår.

Detta år vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kommer inte åka och tävla förens vi känner och säkra på varandra så att det inte blir ngt mer tok. Vi har inte hoppat så mkt än men just nu har det känts riktigt bra så blir kanske att åka till Hagaby den 22 januari på deras Pay and Jump. Vore skönt att komma ut och "testa på" igen lix, har inte tävlat sen 28 augusti...

Pluttis <3 Var huuuuuuur varmt som helst men det var stilhoppning så ville ha kavajen iaf, spelade ingen roll iaf men men....

Kommentera

Publiceras ej