Wednesday

0kommentarer

Till denna dag då... "Halvsov" mig genom första lektionen och gjorde sdan alla mina läxor på långa håltimmen. När vi var klara satt jag och Mathilda och bara snacka skit, helt okey sätt att fördriva tiden. Sedan var det seg eftermiddag utan ngt jobb direkt, prata mest på alla lektioner. Tyskan va väll rätt seriös idag, för omväxlingsskull.

Låg i soffan och chilla lite innan jag åkte till stallet för skulle bara rida en häst och hade kvällsfodringen. Pga vissa omständigheter red jag aldrig utan satte mig och putsa Lupins träns för att få tiden att gå så att jag kunde fodra. Tränset blev fint men alla hade inte varit där så fick åka hem utan att ha fodrat, så känns inte som om jag uträttat så mkt idag.

Känns ju bra också att jag inte suttit vid dator 1 timme ens, men min rygg är inte min kompis ändå... Skulle behöva göra tidsinställda men tvek om jag orkar. :(


<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej