<3

1kommentarer

Äntligen har även jag fått nya verisonen av blogg.se. Har läst om flera andra som fått den men inte fått min att uppdatera sig. Nu är det den nya iaf och det verkar riktigt bra, måste bara lära mig alla funktioner också. ;)
 
Nu till träningen! Blev perfekt uppladdning med en skritt-tur på Spotlight barbacka, älskar den hästen <3 När jag red fram kändes han rätt trälig men nästan direkt när vi började släppte ngt i vänstervarv och det gick så himla bra! Jag red som jag skulle och försökte hela tiden tänka på vad jag gjorde och det måste gett resultat för han va skit fin och samlade sig riktigt fint. Ohhhhh, så himla glad att det gick bra för det har gått rätt trögt ett tag. Fina fina Lupin <3 Avslutade med att rida galoppserpentin, älskar att kunna göra det på min fjording, och så gjorde vi några travökningar. För att sammanfatta träningen är jag riktigt nöjd med det mesta! Kul!
 

1 kommentarer

Sara Carlsson

22 Jun 2012 19:51

sv: får se om det blir någon :) Har sett den som du tipsar om innan och det är den som verkar bäst hittils!

Kommentera

Publiceras ej