Beroende?

0kommentarer

Nu när jag varit på lägret har jag ridit ett pass varje dag, alltså tränat tre dagar på rad. Imorgon blir det dressyrträning på Lupin också vilket betyder att det blir träning fyra dagar i rad. Kan det bli bättre?!

Jag älskar verkligen att träna för mina tränare och när jag tränar mkt blir jag väldigt motiverad och jobbar verkligen på det jag ska. Litar verkligen på min tränare så det är inte ofta jag inte ser fram emot träningar. Imorgon är det alltså Lupin som får sig en omgång för Maria. Spotten får tyvärr inte träna på 2 veckor... Men då är man extra taggad när det väl är dags. Galet roligt att han är igång igen och Eva säger att han ser så fräsch ut :') <3

För er som inte visste det redan tränar jag Spotlight för min hopptränare Eva Koppfeldt och Lupin rider jag för min dressyrtränare Maria Storm.

Min fina prick på en hoppträning för länge sen <3

Kommentera

Publiceras ej