Hjärnan hinner ikapp

0kommentarer

Även fast att jag inte gått på lov än så känns det som det... Har inga lektioner längre så är ledig titt som tätt men på torsdags blir jag "fri" för några veckor. Det börjar iaf kännas nu att hjärnan kommer ikapp och börjar slappna av efter all j*vla stress. Kan börja tänka och planera frammåt i tiden och faktiskt sitta och fundera över vad jag ska göra istället för att bara sitta med massa plugg mm framför ögonen så att jag inte kunnat fokusera frammåt.

Har varit så "illa" så att jag inte ens hunnit tagga upp för tävling och förberett mig mentalt. Låter lite töntigt kanske men jag gillar den biten att kunna se fram emot det och längta till det! Men nu ser jag fram emot Lupins Lb:1 nästa lördag i Eskilstuna. Ska bli roligt att komma iväg och denna gång är det dubbla banor så det blir lite nytt men jag skulle kunna tro att det kommer att gynna Lupin, OM inte hästen på banan bredvid är lika pratglad som honom... <3

Kommentera

Publiceras ej