Hola

0kommentarer

Åkte vid 7 i måndags och kom hem strax efter 8 idag... Måste erkänna att jag är rätt sliten. Det har iaf varit kul och har träffat mkt trevligt folk. Det bästa har iaf varit ridningen då det har funkat riktigt bra! Red markarbete månd-tisd och jag kom verkligen åt honom, han blev rätt sur dock... Men han måste börja acceptera att jag kräver mer så det var skönt att jag fick genom det. Sista dagen var det mera åt hopphållet. Jag har inte hoppat så mkt så hoppade inte så mkt idag heller. Fick i princip bara travhoppa, haha... Säger en del om hur pigg han blir?! Riktigt roligt att han verkligen visar att han vill och det känns så himla bra nu. Spotlight är min andra halva <3

Maria körde hem mig för dom andra är inte hemma så när jag had packat upp var det bara att ställa sig och mocka mm. Mindre kul men men. Avslutade kvällen med att rida genom Lupin inför träningen imorgon. Var en hel del att jobba genom men jag lyckades faktiskt helt ok. Bra jobbat till mig själv!

Bild från vinterlägret (:

Kommentera

Publiceras ej