Känslan

0kommentarer

Idag gjorde jag sista seminariumet! Rätt skön känsla att ha gjort klart hela ettan på naturvetenskapsprogrammet. Nu är det bara alla resultat som man väntar på men har fått dom flesta redan, och hitilla har jag inte failat på ngt så det känns bra. Tror att jag kommer att kunna ta sommarlov med gott samvete. ;) Känns som om jag tar det redan idag då jag är ledig fred-månd.

Annars då? Livet rullar på och ska trampa iväg till stallet för en skritt-tur på både pollarna. Mys <3 Ska bli så skönt med lov nu så att jag verkligen kan lägga ner så mkt tid som jag vill på båda hästarna. Lupin gå för fullt och vill verkligen att hans utveckling ska fortsätta uppåt och Spotten ska förhoppningsvis igång nu. Tränade ju igår och det gick jätte bra! Var lite jobbigt att prata om vissa saker med min tränare men det kändes bra att få tips oh så om hur jag ska lägga upp ridningen på honom.

Ha´re bra tills vi hörs nästa gång :)

Kommentera

Publiceras ej