Ledig

0kommentarer

Känns som om jag fått haft mitt smakprov av sommarlovet nu även fast att jag inte slutar fören på torsdag. Sov till halv elva idag, guuuuda skönt! Men imorgon ringer klockan kvart över 7 igen och sen blir det eventuellt klockan 6 onsdag torsdag... Men vi får se om jag pallar åka till skolan när betygen är satta ;) Hehe

Sen blir det ingen längre sovmorgon heller direkt för på fredag har jag fullt upp, på lördag ska jag tävla själv(dock börjar inte min klass fören 11 :D), på söndag ska jag vara hästskötare och sen måndag till onsdag blir det sommarläger på Örsta. Ska bli grymt roligt med sommarlägret bara det kmr roligt folk, men det tror vi. Värsta med lägrena är ju att man måste gå upp och fodra... Nu ska jag sluta babbla onödiga saker och fundera ut hur jag ska lägga upp min dag!

Från ett läger tror jag, lr en vanlig träning. Kmr bara ihåg att han va sjukt fin <3

Kommentera

Publiceras ej