Bad day, or?

2kommentarer

Dagen började så grymt kasst med att jag försov mig så fick stressa som en idiot för att hinna med bussen. Måste jag tillägga att jag va grymt sugen på att somna om och skita i kemi-provet som va på morgonen..? Jag hann iaf med bussen och jag kämpade med nöd och näppe mig igenom hela skoldagen som bestod av kemi-prov+ 5 lektioner(!!!). På idrotten hade vi TRX, grymt rolig styrketräning form men jag kötta sönder så va helt död dom två sista lektionerna.

Laddade upp med nu fräsch energi innan det blev stallet och göra det vanliga, alltså mat åt hästarna och rida*2. Lupin va så gryyyyymt fin och jag bara älskar att rida honom. Han är så söt också för när han är pigg och man är i paddoken får han värsta rycken (kan variera mellan VAD SOM HELST), men sen jobbar han som vanligt igen :') <3
Spotten red jag i ridhuset... <3

2 kommentarer

Therese Klintestam

22 Mar 2012 22:38

sv. Jasså, vart ska vi tävla mot varandra? :D haha vi kanske kommer på delad sista plats ;)

Therese Klintestam

22 Mar 2012 22:54

sv. Men gud vad roligt :D måste hälsa!

äh, jag tar inte tävlingen så hårt - precis som du så handlar de ju om rutin och bara att få komma ut är ju roligt :) Sålänge vi inte rider på 40% är jag nöjd ;) haha

Kommentera

Publiceras ej