Blandade känslor

2kommentarer

Skolan va fett chill idag, älskar måndagar<3 Hade eget arbete sista timmen så tog tidiga bussen hem, vadå skönt?

Åkte till stallet och fixa kraften till hästarna innan jag red. Lupin va fin, kändes bra tills jag skulle galoppera. Dåååå ville han inte alls längre... Förhoppningsvis är han bara stel från igår då jag inte kände ngt i skritten och traven. Fina Lupin får det inte hända ngt me!!!!!! <3 Spotten stod på tur och vilken känsla. Spotten va Spotten igen, han kändes precis som han ska! Så himla skönt och det va så himla roligt<3

Nu är min tävlingslicens klar också och i år tävlar jag för ryttarkamraterna kumla. Får se vilken häst som hinner ut på banan först i år!
Tävling <3

2 kommentarer

Emma

17 Mar 2012 17:54

Hej! Fin blogg! Intresserad av ett bloglovin byte? :)

Powerponys - två satsande ryttare

17 Mar 2012 20:15

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den! :) Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3



Har dessutom en tävling på bloggen du hittar i menyn! (:

Kommentera

Publiceras ej