Lördag <3

0kommentarer

Så himla skönt med helg! Gick iaf upp relativt tidigt och tog en lång frukost för ovanlighetens skull innan jag åkte till hästarna <3 Började med att göra det tråkiga(mocka+mat+vatten), känns sådär att stå i stallet när solen steker ute. När jag va klar tog jag iaf in den prickiga fiina hesten :') <3 Vågade mig ut på en tur idag och han skötte sig relativt bra.

Lupin fick gå i ridhuset och han skötte sig också bra. I början va han lite tjaffsig som han varit senaste tiden men jag bara ignoooooreeeee och försökte rida på som vanligt. Han släppte efter och blev riktigt fin rätt fort. Jobba mkt med att flytta för skänkeln med skänkelvikningar, sluta och några öppnor tom. Han blev riktigt trött efter att ha köttat massa skänkelnvikningar på rad så galoppjobbet blev ingen höjdare men men. Mkt bra pass iaf :) <3

Imorgon ska Lupin löshoppa igen, det är roligt säger han. ;) Spotten får vi se vad jag hittar på med, rider kanske barbacka imorgon...

Fina <3

Kommentera

Publiceras ej