Ngt seg dag

0kommentarer

Vaknade av att Wilma satt och skrek i rummet precis bredvid mitt rum, bra start på dagen? Njaa... Tur att hon väckte mig iaf för jag hade glömt ställa klockan och jag skulle ju upp och rida fram Lupin till löshoppningen. Va jobbigt att gå upp så fick snabba mig lite men Lupin kändes faktiskt riktigt bra idag när jag red, den korta stunden det blev. Han va ovanligt fokuserad eftersom det hände så mkt runt omkring honom så han va finis. Drog på som en idiot när vi börja hoppa men sen blev det jätte knas så då tyckte han inte att det va alls lika roligt längre. Skönt att det inte verka som att ngt hände med honom iaf!

Tanken var att jag skulle ridit Spotten också men kom fram till att han kunde få vila då han gått sen i måndags och inte gått så mkt innan dess pga ryggen. Så blev inte alls mkt ridning idag vilket söööög... Fixade iaf stallet innan jag åkte hem och hoppas hoppas hoppas att Lupins morgonbetfor inte fryser nu när det blev så jävla kallt igen!! -.-


Länge sen... <3

Kommentera

Publiceras ej