Oj!

0kommentarer

Trodde att jag meddelat om att det har varit lite blogg paus... Det va iaf väldigt länge sedan jag skrev något så tänkte uppdatera lite om läget. Struntar i det privata för det rullar på precis som det ska.

Spotlight:
Tror att jag skrev att vi hämtade hem en ny sadel åt honom? Vi gjorde iaf det och det är en brun butet sadel som både jag och Spotten älskar guda mycket! Det är en riktigt stor skillnad på honom så sadeln är miiiiiin nu. Sen jag började rida med den har allt bara rullat på med honom och han går bättre och bättre för varje ridpass. Ska börja träna här nu snart så hoppas jag att allt fungerar som det ska så att han kan få gå genom några mål på tävlingsbanan detta år! Hoppade bara några språng på honom häromdagen och det va jätte roligt tyckte Spotten. Jag va dock väldigt ringrostig så får se till att komma igång nu, min fina <3

Lupin:
Har haft en formsvacka, både han och jag tror jag... Det verkar iaf vända uppåt nu även fast att vi måste kolla honom i munnen för han känns fortfarande konstig. Men jag tränar för Maria varje vecka och det är så himla roligt när han väl släpper till. Dock är det himla jobbigt då jag måste jobba mkt med mig själv. Om det fortsätter såhär så är vi förhoppningsvis ute på dressyrbanorna snart.

Galet taggad på tävlingssäsong är jag och vill bara träna träna träna all the time!



Kommentera

Publiceras ej