Påsklooooov

0kommentarer

Livet regerar, typ iaf! Nej men det är sjukt skönt att slippa skolan nu ett tag för jag är lite trött på allt plugg till alla prov. Mindre kul att veta om alla prov som kmr efter lovet...

Dagen på lovet har iaf varit riktigt trevlig! På dan var jag med min tränare när hon red programridning, gick bra och så så det va kul. Det blåste dock som f*n så det va liiite kallt ;) Drog sen till vårat stall och så fixa jag hela stallet innan jag red.

Ridpasset Lupin:
Red i paddoken och kötta galoppjobb, asså jag menar verkligen kötta. Jag tkr att han är lite väl loj för skänkeln men när jag ridit klart och analyserat lite var det nog inte så farligt idag. Med tanke på de kraven jag ändå hade. Red iaf med gramanen och som sagt typ bara jobba galopp. Huuur många övergångar som helst, tempoväxlingar och mycket förvänd som satt riktigt bra idag. När jag va klar va han riktigt svettig lilla plutten :') <3

Blev ingen mera ridning för min del så åkte hem och duscha innan det va dags för lördagsmys!

Kommentera

Publiceras ej