Chill måndag!

0kommentarer

Första lektionen va frivillig närvaro och jag har inga frågor inför provet imorgon så jag tog helt enkelt sovmorgon. Riktigt skönt att få vakna av sig själv en skoldag. Har sedan haft tre lektioner men den sista fick vi sluta tidigare från då vi va såå snabba! ;) Känns bra att inleda veckan lite lugnt.

När jag väl kommit hem så ska jag till stallet och skritta en sväng på Spotten och sen blir det biologi plugg tills ögonen blöder. Nae jag känner mig hyfsat säker så det löser sig nog! I vanliga fall dressyrtränar jag alltid på måndagar men idag är det ingenting och Lupin ska få vila i några dagar. Det känns skit tråkigt faktiskt att inte få träna eller ens trimma på några dagar... Förhoppningsvis är jag extra taggad då när det är dags igen. Har ju lite att träna på till debuten...

Kommentera

Publiceras ej