Have nothing to tell you

0kommentarer

Har inte gjort så mycket sen sist jag blogga... Igår skritta jag en sväng på Spotten och han skötte sig riktigt bra, ganska spänd dock men det är ju inte så konstigt. Såg ett litet fjordhäst föl när jag var ute och skritta också!! Fick reda på sen på kvällen att det inte ens va ett dygn gammalt, HUR gulligt som helst. :') Funderar på att skritta åt det hållet idag med för det ska tydligen finnas två st och jag smälter verkligen för små gulliga fölisar!

Annars då? Jo har bioligiprov senare idag så sitter och pluggar in mitosen. Interfas, profas, metafas, anafas, telofas och sen interfas igen. Kan dom nästan i rätt ordning! Har verkligen inte pluggat något som känns för en gångs skull som att jag kan det iaf. Hoppas på ett braaaa resultat. ;)


Saknar galna Örsta-läger med alldeles för lite sömn och alldeles för tidiga mornar

Kommentera

Publiceras ej