Linköpings ryttarsällskap

0kommentarer

Skrev inget sist jag tävlade med Lupin men idag var det dags för hans andra lokala start i livet. Han skötte sig riktigt bra och var mkt lugnare än sist men skrek rätt mkt även idag. Framridningen va riktigt bra och det kändes som att jag kom åt honom. Har dock ny sadel och mian jw-ridbyxor va inte så bra att rida i då jag gled runt som den=svårt att rida i varenda steg.

Inne på banan red jag mkt bättre än sist men inte tillräckligt bra då det blev en hel del missar och jag har inte riktigt lärt mig att ta varje moment för sig än. Men det kmr! Blev bättre procent än sist så jag är riktigt nöjd över Lupin :) <3

Det var alltså dressyr som jag red, om ni inte fattat det. ;)

Har inga bilder man kan eventuellt kaaaanske lyckas printa några ut en film som jag har. :) Filmen kmr dock ine upp på bloggen.

Kommentera

Publiceras ej