Otur

1kommentarer

Tog sovmorgon imorse innan jag klev upp och åkte till hästarna. Mockade och så innan jag plockade in Lupin och red en stund. Jobbade i princip bara med att han skulle lossa i skritten med halter, varierande storlek på volter, åttvolter, serpentiner och lite skänkelvikningar. Fick ut resultat av det så dom enstaka varv som jag travade på honom kändes han riktigt fin! Ska fortsätta jobba likadant då det kändes som att jag fick genom ngt på detta sätt. Nöjd med passet! :)

Plockade sedan in Spotten för att rida honom men han hade fått ett insektsbett av ngt slag så han va svullen vid ena mungipan. Tänker inte sätta mig och rida med ngt sådant så det var bara att tvätta av den väldigt skitiga hästen och släppa ut honom i hagen igen. Behöver jag ens tillägga att han SÅKLART slänge sig ner och rullade sig direkt, vilket även Lupin var tvungen att göra. Riktigt skitgrisar till hästar jag har <3

Äntligen lite nya bilder på Luppe (: <3

1 kommentarer

Jenny

17 May 2012 19:57

snygg fjordning!

Kommentera

Publiceras ej