Spännande

1kommentarer

Blev en händelserik eftermiddag! 10 min efter att bussen hem gått fick jag reda på att sista lektionen var inställd så jag beslutade mig för att ta tåget in till Örebro. Hade planerat att åka dit men kom fram till att jag inte orkade först... Men sen när jag inte hade sista lektionen drog jag iaf. Gick till synsam och fixade synundersökningen till körkortet så nu ska jag bara fylla i det sista och skicka iväg det. Är faktiskt lite sugen på att komma igång nu så att jag kan få mitt körkort ngngång. Innan bussen gick strosa jag bara runt på stan och chilla, försökte hitta skor men fanns inga som föll mig i smaken.

När jag kom hem åkte jag till stallet och mockade innan jag skrittade en sväng på Spotten och prata med träningskompisar. Saknar att träna med dom... Hoppas att vi är tillbaka snart! <3

1 kommentarer

RETARD RIDERS :@

16 May 2012 15:43

Tjo! Jag har just skrivit ett inlägg om färgade skydd på storhästar. Är det OK eller inte? Eller passar det bara på ponny? Var gärna med och diskutera på RR!



Sry, om du ej gillar reklam..



//RR

Kommentera

Publiceras ej