Tisdag 22 Maj -12

0kommentarer

Har åstadkommit mkt idag! Knäckt koden på en kemilabb tsm med en kompis(låter lite töntigt men det va så skönt att vi kom på det, ÄNTLIGEN), hade muntlig framställning som vi lätt som en plätt håva in ett B på, jobbat på solbrännan och trimmat båda fina hästarna. :)

Ridpasset Spotlight:
Bytte bett till mitt Myler-bett vilket blir pytte lite skarpare, lr det blir den effekten på honom. Han brukar trivas på det så testade det och bytte tbx till pullarnosgrimman. Han var iaf jätte fin och jag jobbade massor med övergångar och så började jag att lossa honom lite mera på volt. Travade idag lite mera "ordentligt" korta sträckor och han känns riktigt fräsch! Längtar tills jag får genom honom lite mera så att det känns ännu mera.

Ridpasset Lupin:
Började med att lägga ner mkt tid på att lossa honom i skritten. När han verkligen kändes bra, var så loss som han kan bli idag och gick fram till skänkeln började jag trava honom. Jobbade dock inte så mkt i traven utan galoppera mest. Fick verkligen jätte mkt tryck i honom idag! Kändes super bra och det känns som att för varje dag jag verkligen gör det jag ska och fokuserar lossnar det mer och mer. ROLIGT! Man får verkligen motivation av ridpass som dagens. :)

Känns som att detta kmr bli en BRA vecka


Kommentera

Publiceras ej