Update

1kommentarer

Fick skäll för att jag aldrig uppdetarar här så det är väl bäst att jag slänger in ett inlägg då! Det har hänt massor senaste tiden och det är därför jag inte har prioriterat att sitta vid datorn. Men nu när jag är i skolan har jag tid, hehe... Nej men har skrivit nationellt prov så sitter och väntar på att mina kompis ska bli klara. Sen blir det friluftsliv resten av dagen, tjoho... Lr inte! Så inte min stil att vara ute och gå i skogen, inte ok!

Efter skolan drar jag till en kompis och chillar lite innan det är möte, trevligt. På det som blir av av kvällen ska jag rida Lupin och plugga kemi. Dagarna är uppbokade så får se när nästa blogg blir! Vi höres!


<3

1 kommentarer

M

09 May 2012 12:48

Förlåt om man är intresserad av ditt hästliv! ;)

Jag lovar att inte bry mig mera...

Men det är väl ok att skolan tar mkt tid så att du inte hinner.

Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej