Imorgon smäller det!

0kommentarer

Jag är helt slut just nu så sängen väntar på mig... Men dagen har bestått av trim på båda mina underbara hästar, fixat stallet, firat Wilma md släkten, putsat saker och häst, packat alla saker och hunnit chilla lite. Tror inte att jag glömt ngt... Är riktigt taggad inför imorgon och jag ska RIDA, iaf försöka. ;)
 
Kan ju dra lite kort hur det gick att rida idag iaf. Lupin va pigg och glad, hade ett riktigt fint go i sig så och ibland fick han en riktigt bra takt. Formen va inte riktigt där jag vill ha honom men det blev bättre iaf. Mkt nöjd och det känns bra inför imorgon. Spotten va bara mega mega fin, sån skillnad på honom. Kunde ingen annan fixat till det där tidigare lix?! Han fick galoppera lite idag också, *lycklig häst och ryttare*. 
 
Kärlek till min fina <3
 

Kommentera

Publiceras ej